Demana un desig! Una petita meditació per començar l’any / Pide un deseo! Una pequeña meditación para empezar el año

IMG_1067

Recordo que en la darrera classe de Gimnàstica i Moviment Conscient el meu estat d’ànim era força positiu, no per cap raó especial. Per resumir-ho, em sentía estimada per l’entorn quotidià i immensament agraïda cap a totes i tots els que en formen part. No obstant això, no tenia cap meditació-interiorització preparada. Els dies previs a Nadal una va ´derrapant` i, tot i que sona a excusa, no vaig poder crear res, ni inspirar-me per la sessió que començava.

Vaig decidir no recriminar-m’ho i continuar nodrint-me d’aquella sensació de plenitud – s’ha d’aprofitar, doncs confesso que no sempre me’n sento, ja m’agradaria- i deixar-me portar per la creativitat, per la immediatesa. Tampoc tenia més alternativa, així que, o fluïa, o no hi havia meditació aquell dia.

I això és el que em va sortir. Amb la música, també immediata, sincera i genial d’en @joeynit, de qui també són la majoria de fotos d’aquest blog.

Vigileu amb el que desitgeu perquè es pot fer realtitat. Que tingueu molt bona entrada d’any. I no us deixeu de moure que, ´com ja he dit algún cop`, el moviment és vida. Us desitjo el millor pel 2018!

 

Recuerdo que en la útima clase de Gimnasia y Movimiento Consciente mi estado de ánimo era bastante positivo, no por ninguna razón especial. En resumen, me sentía muy querida y arropada por mi entorno cotidiano e inmensamente agradecida hacia todas y todos los que forman parte de él. No obstante, no tenía ninguna meditación-interioritzación preparada. Los días previos a la Navidad una va ´derrapando` y, aunque suena a excusa, no pude crear nada, ni inspirarme para la sesión que comenzaba.

Decidí no recriminármelo y continuar nutriéndome de aquella sensación de plenitud – se ha de de aprovechar, pues confieso que no siempre me siento en este estado- y dejarme llevar por la creatividad, por la inmediatez. Tampoco disponía de más recursos así que, o fluïa, o ese día no hacíamos el rato final de meditación.

Lo que me salió es lo que podéis escuchar a continuación. Esta vez con la música, también immediata, además de sincera y genial de @joeynit, de quién también son la mayoría de fotos de este blog.

Tened cuidado con lo que deseáis porque se puede hacer realidad.

Que tengáis una muy buena entrada de año. Y no dejéis de moveros pues, ´como ya os he dicho alguna que otra vez`el movimiento es vida.

Mis mejores deseos para todos vosotros en el 2018.